Pakkaus markkinointivälineenä -tapahtuma 20.9.

Torstai, 20. syyskuu 2018 - 12:30

Mikä on pakkauksen merkitys tuotteen markkinoinnissa ja miten pakkauksella voidaan vaikuttaa brändäykseen tai ostopäätöksiin? Miten opiskelijat voivat osallistua pakkausten suunnitteluun? Tule kuulemaan lisää! Tilaisuus on tarkoitettu erityisesti elintarvikealan yrityksille ja pakkausalan asiantuntijoille. Yritykset voivat tilaisuuteen ilmoittautumisen yhteydessä ilmoittaa pakkauksensa jatkokehitykseen, tai pyytää tuotteelleen ehdotusta pakkaukseksi (rajoitettu määrä).

 

PAIKKA: Xamk Kouvola, PajaGalleria Kuuselankatu 1, torstaina 20.9.2018 klo 13-16

 

OHJELMA

Ilmoittautuminen klo 12.30 alkaen

13:00 Tervetuloa ja vieraiden esittely
13:20 Pakkausten merkitys, näkökulmia erityisesti: biotalous (uusiutuvat, biohajoavat, uudelleen käytettävät, kierrätettävät pakkaukset), logistiikka. Miten pakkauskehitys/brändäys on tehtynä, ja miten suuri   merkitys on pakkauksella onnistuneessa markkinoinnissa?

       • Werklig, Kyrö Distillery Companyn brändääjä, CreativeDirector Anssi Kähärä
       • Kaslink Foods Oy, Brand Manager Susanna Kallio
       • HoviRuoka Oy, toimitusjohtaja Pekka Kaikkonen

14:20 Kahvitauko

14:45 Paneelikeskustelu
          Päivän puhujat ja Xamkin opetus: pakkausten arviointi ja tuotekehitys

15:15 Yhteenveto ja verkottuminen
          Verkottuminen, opiskelijat ja yritykset, joiden pakkauksia kehitetään, pakkauskehityksen jatkoaikataulusta sopiminen

16:00 Tilaisuus päättyy

 

Ilmoittautumiset vimeistään 6.9. tästä.

 

Tilaisuus on maksuton ja sen mahdollistaa Kymenlaakson biotaloustoimintaympäristön kehittäminen - KYMBIO -hanke.