Bokun-koulutus, osa 1

Perjantai, 31. tammikuu 2020 - 9:00 to 15:00

Suomessakin jo laajasti käytössä oleva Bokun-onlinemyynti ja -jakelualusta on toimiva tapa elämystuotteita ja -palveluja tarjoavalle yritykselle ottaa askeleet kohti digitaalista myyntiä ja kehittää digitaalista liiketoimintaansa.
 

Kymenlaakson matkailun digiloikka -hanke järjestää yhdessä Ukamaki-hankkeen kanssa Bókun koulutuksen Kymenlaakson ja Porvoon alueen matkailuyrityksille. Koulutus koostuu kahdesta osiosta.

Ensimmäinen osio tulee olla käytynä, jotta voi osallistua varsinaiseen Bókun-käyttöönottokoulutukseen. Kouluttajina Johanna Heinonen (OSA I) ja Anne Kaakkuriniemi (OSA II)

I OSA: TUOTTEET JA TILIN LUONTI

(Kouluttajana Johanna Heinonen)
Koulutuksessa tavoitteena on luoda ymmärrys kansainvälisissä myyntikanavissa toimivista tuotteista ja niiden vaatimuksista sekä luoda valmiita tuotekuvauksia Bókun-järjestelmään syötettäviksi.
Aika: 31.1.2020 klo 9.00 – 15.00
Paikka: ABC Majakka, Pyhtää

Koulutuksen aikataulu:

9.00 – 9.30 Taustaa kansainvälisten asiakkaiden ja myyntikanavien toiveista ja tuotteen vaatimukset
9.30 – 11.30 Tuotteistus ja tuotekortti (kuvaus, kuvat, lisätuotteet, kohokohdat, varausehdot yms.)
11.30 – 12.15 Lounas (omakustanteinen)
12.15 – 13.00 Saavutettavuus ja saatavuus
13.00 – 13.45 Hinnoittelu, varaus, resurssit
13.45 – 14.15 Kahvitauko
14.15 – 15.00 Myyntikanavat ja Bókun-tilin luominen

Lisätiedot:

Osallistujalla tulee olla mukana oma kannettava tietokone, perustiedot omista tuotteista (tästä toimitetaan osallistujille lyhyt ohjeistus), toimiva sähköpostiosoite tilin luomista varten sekä luottokorttitiedot.

Koulutus on maksuton ja se järjestetään mikäli osallistujia on vähintään 5. Lounas omakustanteinen.
Sitovat ilmoittautumiset 22.1. mennessä.

ILMOITTAUDU