Mistä syntyy onnistunut asiakaskokemus -koulutus 31.10.2017 klo 15-19

Tiistai, 31. lokakuu 2017 - 15:00 to 19:00
Mistä syntyy onnistunut asiakaskokemus?
Tule mukaan koulutukseen kuulemaan asiakaskokemukseen vaikuttamisesta ja sen hyödyntämisestä! 
 
Asiakaskokemuksen tulisi olla yrityksen toimintaa ohjaava tekijä. Asiakaskokemus on läsnä kaikissa kosketuspisteissä – markkinoinnista ensikontaktiin ja jälkihoitoon.     
Aika: ti 31.10.2017 klo 15.00 - 19.00 
Paikka: Kouvola Innovation Oy kokoustilat, Paraatikenttä 4, 45100 Kouvola
 
Valmennuksessa käsitellään mm. seuraavia asioita:
• Mistä hyvä asiakaskokemus muodostuu, miten sen syntymiseen yrittäjä voi asiakaspalautteen aktiivisen keräämisen avulla vaikuttaa? 
• Asiakkaan odotukset ja niiden ylittäminen 
• Asiakaskokemus markkinoinnissa ja myynnissä
• Miten asiakaskokemus näkyy tuloksessa ja yrityksen kilpailukyvyssä? 
• Hinnoittelun merkitys asiakaskokemuksessa
• Asiakaspalvelu kokonaisprosessina ja sen vaikutus asiakaskokemukseen 
• Miten asiakaskokemusta voidaan mitata? 
• Miten keräämme asiakaspalautetta ja miten hyödynnämme sitä? 
• Tuotteistaminen asiakaskokemuksen pohjalta 
 
Toteutustapa ja kesto:
• Kesto yhteensä: n. 4h
• Asiantuntijaluento, kysymyksiä, keskustelua 
 
Asiantuntija: Kari Turunen, Momentti Oy
 
Osallistumismaksu: Koulutuksen osallistumismaksu on 50 €/hlö + alv 24 %. 
 
Ilmoittautumiset: Sitovat ilmoittautumiset pyydämme viimeistään 23.10. Osallistumismaksu laskutetaan myös siinä tapauksessa, jos peruutus on tehty viimeisen ilmoittautumispäivän jälkeen. Hintaan sisältyy koulutusillan aikana kahvi + voileipä. 
 
 
Koulutus toteutetaan, mikäli ilmoittautuneita on vähintään 10.
 
Lisätietoja: