Asiakaspalvelu myynnin tukena –benchmarking-matka pääkaupunkiseudulle

Maanantai, 16. tammikuu 2017 - 7:00 to 18:45

Benchmarking-matka pääkaupunkiseudulle kokousliiketoiminnan laadukkaisiin kohteisiin: mm. Tapahtumahotelli Huone, Clarion Hotel Helsinki ja Tapahtumakeskus, Finlandia-talo, Villa Andania, Villa Vuosanta. 

Benchmarking-matka on osa 2-osaista asiakaspalvelukoulutusta. Ensimmäinen koulutus pidettiin 31.10.2016 ja toinen koulutus pidetään 6.2.2017. Sekä benchmarking-matkaan että 6.2. koulutukseen voi osallistua, vaikkei olisi osallistunut 31.10. pidettyyn ensimmäiseen koulutusosioon. Yksittäisen koulutuksen/matkapäivän hinta on 40 € + alv/hlö/tilaisuus. Osallistumismaksu laskutetaan myös siinä tapauksessa, jos peruutus on tehty viimeisen ilmoittautumispäivän jälkeen. 

Ilmoittaudu mukaan tästä  ke 11.1.2017 klo 16.00 mennessä.

 

Päivän matkaohjelma

Klo 7.00 Lähtö Kouvolan Matkakeskuksesta yhteiskuljetuksella Helsinkiin
Klo 8.45–10.00 Tapahtumahotelli Huone, Länsisatamankatu 16

  • Aamiainen ja Huoneen toiminnan esittely sekä tutustuminen tiloihin

Klo 10.15–11.15 Clarion Hotel Helsinki ja Tapahtumakeskus, Tyynenmerenkatu 2

  • Tutustuminen uuteen hotelliin ja Tapahtumakeskukseen

Klo 11.30–13.30 Finlandia-talo ja Kanresta Oy, Mannerheimintie 13 E

  • klo 11.30 Talokierros
  • klo 12.15 Lounas
  • klo 13.00 Kanrestan puheenvuoro lounaan lopulla

Klo 14.00–14.30 Villa Andania, Riveliniemenpolku 1

  • Tutustuminen Villa Andaniaan ja Theron Cateringiin

Klo 14.45–15.15 Villa Vuosanta, Kokous- ja juhlakartano, Hallkullanniemi 8

  • Tutustuminen kartanon tiloihin ja palveluihin

Klo 15.30–17.15 Fazerin vierailukeskus, Fazerintie 6, Vantaa

  • klo 15.30 Opastettu näyttelykierros
  • klo 16.30 Iltapäiväkahvit
  • Lopussa vapaata aikaa ja mahdollisuus tehdä ostoksia

Klo 17.15 Paluukuljetus Kouvolaan lähtee

Klo 18.45 Päivä päättyy Kouvolan Matkakeskukseen

 

Lisätietoja: